Algemene ledenvergadering

5 okt. 2021 19:15 - 22:00
Café Sjors en Sjimmie

Algemene ledenvergadering

Op dinsdag 5 oktober staat de wissel ALV gepland!

Tijdens de ALV licht het derde bestuur het het jaarverslag 2020-2021 toe en maakt vervolgens plaats voor het volgende bestuur. Wij treden als derde bestuur der sv Nexus af en dragen onze functies tijdens deze ALV over aan de bestuursleden van het vierde bestuur.

De ALV vind plaats in de Café Sjors & Sjimmie vanaf 19:15 is de inloop en de vergadering begint om 19:30. In verband met de huidige coronamaatregelen zijn tot op heden een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden is daarom verplicht en kan via de website!

Volgens het Rijksoverheid moet iedereen vanaf 25 september op drukke plekken een toegangsbewijs kunnen laten zien. Daarom is het voor alle leden verplicht een QR-code te laten zien bij binnenkomst van de ALV.

Graag zien wij jullie 5 oktober.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien