Pepperminds

Als bureau geloven wij dat sales draait om het creëren van ambassadeurs. Het zijn de tevreden klanten, leden of donateurs die blijven en op lange termijn waarde toevoegen. Daarom staat de consument altijd centraal. Simpelweg door in gesprek te gaan, betrekken we miljoenen consumenten op de meest persoonlijke manier. We weten wat consumenten beweegt en deze kennis gebruiken we dan ook in creatieve campagnes die een blijvende indruk achter laten. Zo helpen wij onze klanten om te groeien.

pepperminds.jpg
Pepperminds

#peplab
the personal touch in a digital era

Geïnspireerd door onze goeroe Steven van Belleghem, stelden wij ons de volgende vraag:

Hoe gebruik je de kracht van een persoonlijk gesprek in een digitale wereld? Een wereld die gedreven wordt door data? Een ‘single channel’ aanpak is tegenwoordig niet meer voldoende.  We zien ook dat consumentengedrag verandert én dat onze klanten op zoek zijn naar innovaties om lifetime value en return on investment te verbeteren.

Daarom ontwikkelden we peplab: een laboratorium waar we samen met onze meest innovatieve klanten en partners nieuwe manieren ontwikkelen om groei te stimuleren. Door de kracht van persoonlijke gesprekken – face to face – slim te combineren met online campagnes en diensten van ons contact center, bouwen we momenteel onze eerste multichannel cases. En met succes.

Als je multichannel redeneert, denkt vanuit data en overtuigd bent van de kracht van menselijke interactie, dan is er een wereld van mogelijkheden te ontdekken.

Dit is de basis van peplab. Samen willen we de nieuwe standaard in sales neerzetten en de industrie verder brengen.