Boules Bites Bar Winteractie!

Boules Bites Bar is een recentelijk geopende Jeu de Boules bar aan de Oranjesingel op nummer 42, waar de combinatie van een gezelschapsspel met een lekker drankje centraal staat!

Voor alle leden van sv Nexus geldt er een speciale actie vanaf nu tot het eind van de winter: 20% korting op de gehele rekening!

Deze speciale actie is geldig op woensdagen, donderdagen en zondagen, tot en met zondag 20 maart 2022. Het enige wat je als lid hoeft te doen met online reserveren is bij de boeking als naam ''sv Nexus'' op te geven en bij binnenkomst aan te tonen dat je lid bent van de vereniging (dit kan d.m.v. de ledensticker). Hierna zul je 20% korting ontvangen op je gehele rekening.

Let op! De korting is alleen geldig bij een online reservering, en geld dus niet voor binnenlopen.

Klik op de onderstaande link voor meer informatie over Boules Bites Bar

Website Boules Bites Bar Nijmegen

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen