IVe Bestuur

Commissaris Extern
Niels Weijde

Foto_IVe_bestuur.jpg

Van links naar rechts: Niels Weijde, Luc Wolters, Anne Broeren, Ruben Spronk, Tomas Claessens en Carlo Schotborg

Anne Broeren - Voorzitter

Hoi! Ik ben Anne en ik zit in het derde jaar van Bedrijfskunde. Dit collegejaar heb ik het grote geluk dat ik studievereniging Nexus mag vertegenwoordigen als voorzitter van het bestuur. Samen met mijn medebestuursleden ga ik ervoor zorgen dat de verbondenheid binnen de opleiding verder ontwikkeld wordt. Dat zal binnen mijn functie niet alleen als ondersteuning voor de andere bestuursleden en als eindverantwoordelijke zijn, maar ook als contactpersoon met de HAN en eerste aanspreekpunt.

Anne_vierkant.jpg

Luc_vierkant.jpg

Luc Wolters - Secretaris

Hallo allemaal! Ik ben Luc Wolters, 20 jaar oud en momenteel ben ik derdejaars student Bedrijfskunde. Nadat ik mij afgelopen jaar als actief lid heb mogen inzetten binnen Nexus, mag ik met trots vertellen dat ik aankomend jaar de rol van secretaris mag vervullen. Mijn verantwoordelijkheden bestaan uit de formele communicatie vanuit de vereniging. Denk hierbij aan de maandelijkse nieuwsbrief What's Nex', de notulen tijdens de bestuursvergaderingen en ALV's en ondersteuning van de andere bestuursleden. Ik kijk met veel enthousiasme uit naar deze nieuwe uitdaging!

Ruben Spronk - Penningmeester

Hallo allemaal! Mijn naam is Ruben Spronk, vierdejaars bedrijfskunde student. Ik was opzoek naar een uitdaging buiten mijn studie en deze heb ik gevonden als penningmeester binnen het bestuur van sv Nexus.

Aankomend jaar ben ik verantwoordelijk voor het beheren van de financiën. Onderdeel hiervan is het opstellen van een begroting, balans, facturen en vooral ook het monitoren van inkomsten en uitgaven. Vanuit mijn rol ga ik ervoor zorgen dat de vereniging financieel gezond blijft met als doel de continuïteit van de vereniging te waarborgen. Aankomend jaar hoop ik dat wij als studievereniging veel mooie informele en formele evenementen mogen organiseren!

Ruben_vierkant.jpg

Tomas_vierkant.jpg

Tomas Claessens - Vicevoorzitter

Hallo allemaal! Mijn naam is Tomas Claessens, 23 jaar oud en ik ben vierdejaars student Bedrijfskunde. De afgelopen jaren ben ik met veel plezier actief geweest binnen onze vereniging. Dit jaar vervul ik dan ook met trots de functie vicevoorzitter bij Nexus.

Aankomend jaar staan ons weer vele activiteiten, borrels en evenementen te wachten, waarmee we Nexus weer verder op de kaart kunnen zetten! Als Vicevoorzitter zal ik dan ook de andere bestuursleden bijspringen waar dat ook nodig is. Het uitbreiden van de bekendheid onder studenten staat voor mij hierin centraal. Daarnaast zal ik namelijk verantwoordelijk zijn voor alle promotie en media vanuit Nexus. Momenteel volg ik (zoals je kan zien aan de foto) mijn minor vanuit Curaçao, dus ik hoop jullie vanaf januari weer allemaal tegen te komen.

Ik heb er zin in en ben ervan overtuigd dat we er samen een mooi jaar van gaan maken!

Carlo Schotborg - Commissaris Intern

Hallo allemaal! Mijn naam is Carlo Schotborg, 22 jaar oud en ik heb momenteel een tussenjaar. Na 2 jaar met veel plezier in de evenementencommissie te hebben gezeten heb ik gekozen om dit jaar een stap verder te gaan in het bestuur van Nexus. De functie die ik zal gaan vervullen is die van commissaris intern.

Als commissaris intern ben ik verantwoordelijk voor alle informele evenementen. Ik zal verantwoordelijk zijn voor de feesten- en borrelcommissie, de evenementencommissie, de introcommissie en samen met Tomas Claessens (vicevoorzitter) de reiscommissie. Ik ga samen met de commissies ervoor zorgen dat dit schooljaar eentje is die we allen nooit zullen vergeten. Ik zie jullie dan ook graag bij het volgende Nexus evenement!

Carlo_vierkant.jpg

Niels_vierkant.jpg

Niels Weijde - Commissaris Extern

Dag allemaal! Ik ben Niels Weijde, 22 jaar en zit momenteel in het derde jaar. Op dit moment loop ik stage bij Visma Idella. Afgelopen jaren heb ik mij al mogen inzetten voor Nexus. Ik heb bij de kascommissie, evenementencommissie en formele commissie mijn steentje mogen bijdragen. Hier heb ik veel geleerd en Nexus leren kennen op zowel informele als formele manier. Komend jaar ga ik de functie commissaris extern vervullen in het vierde bestuur.

De functie commissaris extern houdt in dat ik verantwoordelijk zal zijn voor het formele gedeelte van Nexus. Deze functie houdt in dat ik samen met de formele commissie verschillende activiteiten organiseer wat een aanvulling is op de persoonlijke ontwikkeling van de leden. Ook onderhoud ik het contact met het netwerk en probeer ik nieuwe partners te werven. Dit jaar probeer ik een groter netwerk op te bouwen en leerzame evenementen neer te zetten. Met veel enthousiasme ga ik dit jaar tegemoet.