Formele commissie

Ontmoet de Formele Commissie

De Formele Commissie is mede verantwoordelijk voor alles wat Nexus doet op formeel gebied. De commissieleden houden zich enerzijds bezig met het werven van partners, organisaties die op de één of andere manier een bijdrage leveren aan onze leden, en anderzijds met het organiseren van formele events.

Ook wil Nexus een steeds grotere rol gaan spelen binnen de opleiding bedrijfskunde. Enkele commissieleden hebben zich hiervoor hard gemaakt de afgelopen jaren. Wij zien echter nog steeds volop ruimte om te groeien. Hierom zijn we ook op zoek naar studenten (en docenten) die zich in willen zetten voor een sterkere verbinding tussen Nexus en de opleiding. Wil jij hierover meedenken? Stuur dan een mail naar info@svnexus.nl en schuif aan tijdens de volgende commissie- of bestuursvergadering.

Dit zijn de leden van de formele commissie:

Merel Biemans

Isa Londar