IIe Bestuur

Commissaris Extern
Daphne Driesen

Bestuursfoto.JPG

Van links naar rechts: Daphne Driesen, Laura Storm, Teun Pero, Pim Groot Koerkamp, Fleur Tiemessen en Coline Rougoor

Teuntje.png

Teun Pero - Voorzitter

Hallo allemaal! Ik ben Teun Pero tweedejaars student Bedrijfskunde en dit jaar voorzitter van Nexus. Als voorzitter leid ik de bestuursvergaderingen, algemene ledenvergaderingen en ondersteun ik mijn andere bestuursleden. Verder ben ik verantwoordelijk voor het naleven van het beleidsplan. Aankomend jaar staat het integreren van de studievereniging binnen de opleiding Bedrijfskunde centraal, met als doel een onmisbaar onderdeel worden van de opleiding en een meerwaarde bieden voor de opleiding en onze leden. Samen met mijn bestuur ga ik mij met vol enthousiasme inzetten om dit te bereiken. Graag zie ik je op onze vele formele en/of informele activiteiten die we organiseren.

Pim Groot Koerkamp - Secretaris

Dag allemaal! Mijn naam is Pim Groot Koerkamp, 22 jaar en momenteel tweedejaars student Bedrijfskunde. Komend jaar zal ik verantwoordelijk zijn voor de correspondentie van onze vereniging. Dit houdt in dat ik komend jaar veelal bezig zal zijn met de formele communicatie in en rondom onze vereniging. Mijn doel van komend jaar is dan ook het verbeteren en uitbreiden van de basis die gelegd is rondom deze communicatie. Denk hierbij aan een maandelijkse nieuwsbrief (What’s Nex’), het notuleren bij vergaderingen, een jaarverslag schrijven en een huishoudelijk reglement opzetten. Heb je tips, ideeën of vragen? Stap dan gerust op mij af! Ik hoor het graag. Ik hoop jullie komend jaar nog vaak te zien en te spreken, zodat we onze vereniging nog beter kunnen maken dan het nu al is. Tot snel!

Pim_juist_formaat.jpg

IMG_3886_2.JPG

Laura Storm - Penningmeester

Heehoi, ik ben Laura Storm 20 jaar oud en derdejaars student Bedrijfskunde. Sinds 1 oktober vervul ik met trots en enthousiasme de rol van penningmeester binnen deze mooie vereniging. Als penningmeester zorg ik ervoor dat Nexus een financieel gezonde vereniging is en blijft. Denk hierbij aan een begroting opstellen, uitgaven monitoren en facturen betalen. Samen met jullie hoop ik dit jaar Nexus naar een hoger niveau te tillen om zo Nexus nog beter op te kaart te zetten. Hopelijk tot snel op een van onze activiteiten!

Fleur Tiemessen - Vicevoorzitter

Hi allemaal! Mijn naam is Fleur Tiemessen, per 1 oktober mag ik mijzelf met ontzettend veel enthousiasme voorstellen als vicevoorzitter van sv Nexus. Als vicevoorzitter ondersteun ik alle bestuursleden in zover dat kan en daarbij vooral de commissaris intern. Ik ondersteun de commissaris intern bij het aansturen van de commissies en zorg ervoor dat de evenementen op social media leuk worden vormgegeven! Verder ben ik druk bezig met alles wat maar met merchandise te maken heeft. Ik hoop dit jaar met mijn lieve bestuursgenoten een prachtig jaar neer te zetten, waarin Nexus nog verder kan groeien! Hopelijk met ontzettend veel leuke, interessante en leerzame activiteiten en natuurlijk niet te vergeten een prachtige eerste studiereis!

Fleur_juist_formaat.png

IMG_3961_3.JPG

Coline Rougoor - Commissaris Intern

Hoihoi! Ik ben Coline en ik mag met trots zeggen dat ik de eerste intern van Nexus ben geweest. Ik heb 1 jaar en 9 maanden met ontzettend veel plezier mijn functie mogen uitoefenen in zowel het eerste als het tweede bestuur. Ik heb vele mooie borrels neergezet, evenementen georganiseerd, een spetterende intro in 2019 en ineens een hele andere (online) intro in 2020 mogen organiseren. Met als hoogte punt wel de studiereis naar Lissabon. Dit heb ik mogen doen samen met alle commissieleden. Wat kijk ik positief terug op mijn tijd binnen Nexus. Samen met mijn beide besturen heb ik veel meegemaakt, veel successen bereikt en ook niet onbelangrijk wat een plezier we hebben gehad. Mocht je een bestuursjaar overwegen? Twijfel niet en grijp je kans!

Daphne Driesen - Commissaris Extern

Gemotiveerd, gedisciplineerd, kritisch en vooral en energierijk zijn eigenschappen die mijn beschrijven. Ik ben Daphne Driesen 21 jaar oud en zit in het derde jaar van Bedrijfskunde. De functie die ik dit jaar ga vervullen is commissaris extern. Als commissaris extern ben ik de schakel tussen de partners van sv Nexus, begeleid ik de formele commissie en probeer ik nieuwe partners binnen te slepen, zodat de continuïteit van de vereniging gewaarborgd kan blijven. Ik kijk uit naar een jaar vol positiviteit succes en heel veel gezelligheid.

Daph_juist_formaat.jpg