Alumninetwerk

Voor alumni

Nexus is sinds 2021 bezig om haar netwerk aan alumni op te bouwen, en inmiddels hebben de eerste alumni-events daadwerkelijk plaatsgevonden. Onze ambitie blijft echter groot; hoe mooi en interessant zou het namelijk zijn als een oud-Nexist over tien jaar terugkeert naar de club om te praten over zijn of haar Bedrijfskunde-carrière.

Het opbouwen van ons netwerk doen we niet alleen. In de eerste plaats is onze alumnicommissie belast met het creëren van een uitgebreid alumninetwerk. Dit doen zij door events te organiseren speciaal voor alumni. Onze kerntaak 'verbinden' staat ook hier voorop.

Word alumnus

Bij ons word een regulier lidmaatschap automatisch omgezet in een alumnuslidmaatschap zodra je afstudeert. Vanaf dan betaal je geen jaarlijkse contributie meer, maar blijf je nog wel een belangrijk onderdeel van de vereniging. Als alumnus heb je nog steeds toegang tot onze evenementen en ben je nog steeds welkom om met ons mee te blijven denken over het Nexus van de toekomst.

Het is als alumnus tevens mogelijk om deel nemen aan de algemene ledenvergaderingen. Echter, je bent niet meer gerechtigd om mee te stemmen over agendapunten.