iTrainee

Ontmoet iTrainee

Ben jij een bachelor- of masterstudent die net is afgestudeerd en wil jij je carrière direct goed starten? Aanbiedingen genoeg, maar hoe maak je de beste keuze? Bij welke werkgever kun je het meeste leren? Wat voor soort werk past het beste bij je opleiding, interesses en vaardigheden? En waar word jij echt gelukkig van? iTrainee helpt je om die vragen te beantwoorden, je carrière te lanceren en je te begeleiden naar de werkgever die het beste bij jou past.

Ons traineeship geeft je de kans om te ontdekken waar jouw hart sneller van gaat kloppen. We laten je kennismaken met een hele reeks trajecten in het bedrijfsleven, van HR tot Sales, Marketing, Finance en Logistiek. Tegelijkertijd werken we aan de ontwikkeling van je IT-kennis. Waarom? Omdat IT tegenwoordig een essentiële rol speelt in de dagelijkse bedrijfsvoering en elk onderdeel van een organisatie afhankelijk is van IT. Door je kennis en vaardigheden op het gebied van IT te ontwikkelen, verbeter je je kansen op de arbeidsmarkt.

Wij werken nauw samen met organisaties als Heineken, ASML, Rabobank, Hema, Deloitte en Atos. Maar ook met kleinere en middelgrote bedrijven, zodat we je de perfecte omgeving kunnen bieden om je carrière te lanceren. Zo hebben we meer dan 120 klanten om jouw carrière bij te starten! Doordat wij alle ins en outs weten, zullen we samen met jou op zoek gaan naar de perfecte match. Als er een match is, heb je je werkgever gevonden en ligt er een vast contract voor je klaar!