Ve Bestuur

Isa Londar

9F24DF55-29DE-4697-A3BE-DD33A480E242_1_201_a.jpeg

Luc Wolters - Voorzitter

Hallo allemaal! Ik ben Luc Wolters, 21 jaar oud en momenteel vierdejaars student Bedrijfskunde. Bekend gezicht? Dat kan kloppen! Afgelopen jaar heb ik namens het IVe bestuur de functie Secretaris mogen vervullen. Na afgelopen jaar was ik nog niet klaar met Nexus dus heb ik besloten nog een jaar eraan vast te plakken, dit jaar met veel trots als voorzitter. Als voorzitter leid ik de bestuursvergaderingen en algemene ledenvergadering, daarnaast ondersteun ik de andere bestuursleden. In het komende jaar zullen wij verder bouwen op de fundering van de afgelopen besturen om zo Nexus een onmisbaar deel van Bedrijfskunde te maken. Hopelijk tot snel op een van onze activiteiten!

Bestuurfoto_Luc.jpg

Britte Groenbos - Secretaris

Hi lieve Nexisten! Ik ben Britte Groenbos, 20 jaar oud en momenteel derdejaars student Bedrijfskunde in Nijmegen. Ik heb afgelopen jaar tijdens mijn tijd in de reiscommissie mogen ervaren hoe leuk het is om actief lid te zijn bij Nexus en nu mag ik met trots een plekje in het bestuur als secretaris vertegenwoordigen :). Waar ik vooral mee bezig zal zijn aankomend jaar is natuurlijk de What’s Nex’, de communicatie van de vereniging en notuleren tijdens vergaderingen. Ik heb er mega veel zin in om mezelf te gaan inzetten voor onze mooie vereniging en om nieuwe dingen te doen en bereiken met mijn medebestuursleden. Tot snel bij een van onze activiteiten!

Niels Weijde - Penningmeester

Dag allemaal! Ik ben Niels Weijde, 23 jaar en zit momenteel in het derde jaar. Op dit moment zit ik in het F-Cluster. Afgelopen jaren heb ik mij al mogen inzetten voor Nexus. Vorig jaar heb ik al een bestuursjaar gedaan als commissaris extern. Dit jaar zal ik de functie penningmeester bekleden.

Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor het beheren van de financiën. Onderdeel hiervan is het opstellen van een begroting, balans, facturen en vooral ook het monitoren van inkomsten en uitgaven. Ik ga er dit jaar weer voor zorgen dat Nexus een gezonde vereniging blijft. Ik hoop jullie komend jaar te zien op één van onze activiteiten.

Bestuursfoto_Niels.jpg

Miraç Özdemir - Vicevoorzitter

Hallo allemaal! Mijn naam is Miraç Özdemir, ik ben 20 jaar oud en ik ben momenteel tweedejaars student. Afgelopen jaar was ik actief binnen de vereniging in onder andere commissies en daarom leek het mij leuk om de rol van vicevoorzitter op mij te nemen dit jaar, dit doe ik dan ook met trots en plezier binnen sv Nexus. Mijn rol is vooral mijn medebestuursleden te ondersteunen in hun taken, tegelijkertijd beheer ik de socials en website en ben ik bezig om de bekendheid van Nexus groter te maken onder alle studenten. Ik heb zin in dit jaar en ik hoop dat we met jullie hulp er een leuk jaar van kunnen maken!

Sophie Meirmans - Commissaris Intern

Hoi! Ik ben Sophie Meirmans, 22 jaar en ben derde jaars bedrijfskunde student. Vorig jaar heb ik met veel plezier deel uit mogen maken van de reiscommissie. Dit jaar mag ik met veel trots en enthousiasme vertellen dat ik de functie commissaris intern vertegenwoordig. Als commissaris intern ben ik verantwoordelijk voor alle informele borrels en evenementen. Ik zal daarnaast verantwoordelijk zijn voor de evefebo-commissie, de introcommissie, de reiscommissie en tot slot de lustrumcommissie. Ik ga samen met de commissies ervoor zorgen dat dit een lustrum jaar wordt om nooit te vergeten! Zie ik jou op de volgende Nexus borrel ?!

Isa Londar - Commisaris Extern

HeeeiHeeii,

Mijn naam is Isa Londar. Ik ben 21 jaar en ik ben semi tweedejaars Bedrijfskunde student. Vanaf 4 oktober vervul ik met trots en enthousiasme de rol van commissaris extern der sv Nexus.

Het afgelopen schooljaar heeft me veel inzicht geboden in de theorie en de praktijk van de opleiding Bedrijfskunde maar ook van studievereniging Nexus. Tijdens het eerste leerjaar ben ik actief geweest als commissie lid van de introcommissie. Daaropvolgend heb ik veel geleerd over de samenwerking binnen de studievereniging maar ook de warmte, gekkigheid, gezelligheid en de sociale contacten.

Echter ben ik enthousiast om tijdens mijn bestuursjaar meerdere ontwikkelingen te ontdekken binnen de verenging om een zo duidelijk en breed mogelijk beeld van het bedrijfskundig werkveld te geven aan alle leden.

Kort gezegd de functie commissaris extern bevat het contact met bedrijven, het binnenhalen van sponsoring en het organiseren van carrière- en bedrijfsactiviteiten. Als commissaris extern ben je verantwoordelijk voor de uitstraling en het contact van sv Nexus naar bedrijven.

Daarnaast is het mij een genoegen om dit samen met het bestuur, alumni- en formele commissie in werking te zetten.

Heb je nog vragen over Nexus, de functie extern, de commissies of je wilt een keer mee kijken met een van de commissies? Stel ze gerust, ik ben bereikbaar op het volgende mailadres extern@svnexus.nl.