VIe Bestuur

Commissaris Extern
Gijs Hoogendoorn

IMG_0045.jpeg
Van links naar rechts: Gijs Hoogendoorn, Laura Fitters, Stijn Goossens, Floor van Berkum, Guus Hopman
IMG_0093.jpeg

Stijn Goossens - Voorzitter

Dag allemaal! Mijn naam is Stijn Goossens, 23 jaar oud en derdejaars bedrijfskundestudent aan de HAN. Aankomend jaar mag ik met veel trots de functie voorzitter vervullen. Als voorzitter leid ik de bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergadering, ook neem ik verantwoordelijkheid bij zaken die de hele vereniging aangaan en ondersteun ik andere bestuursleden. Ik kijk er naar uit om samen met de rest van het bestuur verder te bouwen aan Nexus! Tot snel bij een van onze evenementen!

Laura Fitters - Secretaris

Hi allemaal! Mijn naam is Laura Fitters, 2e jaars student en 19 winters jong. Na afgelopen jaar reis- en EveFeBo commissie te hebben gedaan, mag ik dit jaar met trots de rol secretaris vertegenwoordigen in het bestuur. Als secretaris is het mijn taak om administratief zorg te dragen aan de vereniging, in andere woorden ik zorg dat de communicatie in en rondom de vereniging goed verloopt. Hier valt notuleren tijdens bestuursvergaderingen en ALV’s, de nieuwsbrief What’s Nex’ onder en ook het ondersteunen van de andere bestuursleden. Zelf kan ik niet wachten om een jaar vol plezier en gezelligheid mee te maken, en hoop ik veel mooie herinneringen te maken met Nexus! Dus hoop ik ook jullie snel te zien bij onze activiteiten!

IMG_0188.jpeg
IMG_0150.jpeg

Floor van Berkum - Penningmeester

Hi Nexisten! Mijn naam is Floor van Berkum en ik ben 22 jaar oud. Momenteel zit ik in mijn vierde jaar van de opleiding Bedrijfskunde in Nijmegen, waar ik mijn minor Psychologie volg. De afgelopen tijd heb ik het genoegen gehad om actief betrokken te zijn bij Nexus als lid van de reiscommissie, nu krijg ik de kans om de rol van penningmeester op mij te nemen.
Als penningmeester zal ik verantwoordelijk zijn voor het beheer van de financiën. Dit omvat het opstellen van de begroting, balans, het verwerken van facturen en vooral het zorgvuldig monitoren van inkomsten en uitgaven. Naast deze financiële taken zal ik mij ook bezighouden met de media- en promotietaken van Nexus. Dit jaar ga ik mij inzetten om ervoor te zorgen dat Nexus financieel gezond blijft. Ik kijk er enorm naar uit om bij te dragen aan deze prachtige vereniging en hoop jullie het komende jaar te zien bij een van onze activiteiten.

Guus Hopman - Commissaris Intern

Hallo allemaal! Ik ben Guus Hopman, 20 jaar en derdejaars student. De afgelopen twee jaar ben ik actief geweest in commissies en nu mag ik met trots vertellen dat ik de commissaris intern ben. Als commissaris intern ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van informele evenementen en feesten met andere verenigingen daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de studiereis. Ik heb er ook vol vertrouwen in dat ik met mijn commissies er een geweldig jaar van ga maken!

IMG_0104.jpeg
IMG_0224.jpeg

Gijs Hoogendoorn - Commissaris Extern

Hallo allemaal! Mijn naam is Gijs Hoogendoorn, 19 jaar en ben tweedejaarsstudent. Dit jaar mag ik met trost de functie van Commissaris Extern vervullen. Komend bestuursjaar ga ik mij bezighouden met de partners van Nexus en de formele- en alumni-evenementen. Dit betekent dat ik samen met de formele commissie partners ga benaderen voor sponsoring. Hiermee hoop ik de leden een mooi Nexusjaar te bieden met leuke activiteiten. Ook gaan we dit jaar verder bouwen aan het al mooie partnerbestand dat wij rijk zijn en zullen we het alumnibestand verrijken. Ik heb ontzettend veel zin in komend jaar en hoop jullie nog vaak tegen te komen bij de evenementen!