Actief lidmaatschap

Voor actieve leden

Nexus organiseert elk jaar verschillende formele en informele activiteiten. Dit doen we met behulp van onze actieve leden; leden die onderdeel uitmaken van één van onze commissies.

Waarom commissiewerk

Wij zijn er voor studenten, maar bestaan ook uit studenten. We kunnen jouw hulp goed gebruiken om onze groei van de laatste jaren door te zetten en om Bedrijfskundestudenten de best mogelijke ervaring te bieden met de opleiding.

Als actief lid kom jij in contact met studenten buiten jouw klas en jaar. Je werkt met hen samen om de vereniging naar een hoger plan te tillen, maar geniet ook van de gezelligheid die Nexus te bieden heeft. Dit is erg leuk, leerzaam en je bouwt in een vroeg stadium al een uitgebreid CV op.

Actief lidmaatschap doe jij naast je opleiding en bijbaan, en kost ongeveer één uur per week. Commissiewerk past echter niet altijd in een druk studentenleven. Wij snappen dit en vinden het belangrijk dat jij je goed voelt. Mocht je dus geen tijd hebben om langer onderdeel uit te maken van een commissie of is het toch niet wat je ervan gehoopt had? Geen probleem! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Word actief lid

Aan het begin van elk collegejaar krijgt elke bedrijfskundestudent de kans om zich aan te melden voor zijn of haar favoriete commissie. Dit betekent dat de samenstelling van de commissie jaarlijks wijzigt. Het is voor geïnteresseerden echter altijd mogelijk om tussentijds in te stappen, indien hier plek voor is.

Meer weten of jezelf aanmelden? Dat kan door een mail te sturen met je vraag, dan wel je aanmelding (inclusief voorkeurscommissie(s)) met bondige motivatie naar info@svnexus.nl. Vermeld in het mailcontact altijd je voor- en achternaam, studentnummer en klas.