Ie Bestuur

Commissaris Intern
Coline Rougoor

51733911_2176767129070055_2049154984552955904_n.jpg
Van links naar rechts: Christiaan Huizenga, Bas de Vries, Coline Rougoor, Xander van Prehn Wiese en Robbert Witsiers.

bas.jpg

Bas de Vries

- Voorzitter

Hallo, ik ben Bas de Vries, tijdens mijn tijd in het 1e bestuur was ik de voorzitter van studievereniging Nexus. Ik heb op de universiteit kunnen zien wat de impact en waarde van een studievereniging kan zijn voor de studenten, de opleiding en bedrijven. Deze ervaring heb ik meegenomen bij het oprichten van Nexus, met als doel het een zo belangrijk mogelijk onderdeel te maken van de opleiding en het studieleven van studenten bedrijfskunde!

Christiaan Huizenga - Secretaris

Mijn naam is Christiaan Huizenga en ik was in het studiejaar 2018-2019 actief als secretaris van sv Nexus. Nadat Bas, Robbert en Xander de vereniging hadden opgericht wilde ik graag actief betrokken worden bij de studievereniging. Samen met hen en Coline hebben wij in mijn ogen als 1e bestuur een mooie fundering voor de toekomst van Nexus gerealiseerd. Als één van de vele hoogtepunten van het afgelopen studiejaar gaan mijn gedachten uit naar het geslaagde beerpongtoernooi. Na mijn jaar is de vereniging verder uitgegroeid tot een bruisend en gezellig geheel onder de leiding van het 2e bestuur.

chris.jpg

robbert.jpg

Robbert Witsiers - Penningmeester

Hallo allemaal! Mijn naam is Robbert Witsiers en was in 2018-2019 actief als penningmeester van sv Nexus. Toen Bas mij destijds op de hoogte bracht van zijn plannen om een studievereniging op te zetten werd ik meteen enthousiast. Ik heb in deze periode veel dingen geleerd, nieuwe mensen leren kennen en dus ook een zeer leuke tijd gehad. Je zult mij uiteraard nog vaak tegen gaan komen op de vele evenementen en borrel die nog komen.

Xander van Prehn Wiese - Commissaris extern

Mijn naam is Xander van Prehn Wiese en samen met Bas en Robbert hebben wij in 2018 de stoute schoenen aangetrokken en een studievereniging voor Bedrijfskunde opgericht. Ik realiseerde mij tijdens de studie dat er eigenlijk weinig dingen georganiseerd werden voor Bedrijfskunde studenten, een gemiste kans vonden wij. Momenteel zorgt de vereniging voor veel gezelligheid en verdiepende inhoud naast de studie en dat was precies het doel. Mocht je een bestuursjaar overwegen? Twijfel niet langer en doe dit vooral, want je leert er ontzettend veel van!

Xander.jpg

IMG_3961_3.JPG

Coline Rougoor - Commissaris Intern

Hoihoi! Ik ben Coline en ik heb een half jaar (vanaf februari 2019) in het eerste bestuur mogen zitten. Ik miste een studievereniging in mijn studententijd en daarom heb ik mij ingezet om deze mooie vereniging verder op de kaart te zetten die (hopelijk) nog jaren zal voort blijven bestaan. Wat ik onder andere heb gedaan het afgelopen half jaar is mensen motiveren en samen met de leden een geweldig feest, borrel of introductieweek te organiseren. Ik heb vooral veel mensen leren kennen, mijzelf leren kennen en mij professioneler ontwikkeld. Voor mij was het na een half jaar nog niet klaar en ben ik doorgegaan in het tweede bestuur als commissaris Intern.