Word Nexist

• 2 Persoonlijke gegevens
  • 3 Klaar!

Word Nexist

Door het aanmeldformulier onder aan de pagina in te vullen word jij lid van Nexus. Vanaf het moment dat je lid bent, kan je gebruik maken van alle voordelen die Nexus te bieden heeft, zoals:

• Toegang tot alle activiteiten die worden georganiseerd door ons, dan wel in samenwerking met één van onze partners.
  • Kortingsacties bij ons en bij onze partners, waaronder:
  • Korting op deelname aan onze betaalde evenementen, waaronder de jaarlijkse studiereis.
  • Korting en voorrang op het Glow Wintergala.
  • Korting op drankjes bij onze partner K.O. Company. Dit is inclusief clubs als BAR2, Stretto en Café Van Buren.
  • Korting op samenvattingen via Stuvia
  • Korting op studieboeken via ACCO
  • Korting bij verschillende grote winkelketens via de Knaeckpas. Meer informatie over de exacte kortingen en beschikbaarheid van de Knaeckpas ontvang je door een mail te sturen naar info@svnexus.nl.
  • Voorrang en korting op betaalde evenementen. Dit is inclusief grote feesten, de studiereis, het Glow Wintergala en de NYMMA Skitrip.
  • Toegang tot ons netwerk. Dit betekent dat je deel kan nemen aan onze Whatsappgroep, onze commissies en misschien zelfs ons volgende bestuur; alles is natuurlijk vrijwillig.
  • Voorrang om intromentor te worden. Meer informatie hierover vind je op Voor onderwijs/Introductieweek.

Bij inschrijving tot lid van studievereniging Nexus ga je akkoord met de statuten en Huishoudelijk Reglement

Studievereniging Nexus incasseert jaarlijks rond februari haar contributie. Heb je nog vragen over betalingen of contributie? Mail dan naar penningmeester@svnexus.nl

Gelieve je persoonlijke e-mailadres te gebruiken tijdens de aanmelding, op deze manier weten we zeker dat we je kunnen bereiken.

Lidmaatschapstype