Nieuwe bestuur gezocht!

Lieve Nexisten💙🧡,

De start van de zoektocht naar het VIe bestuur der sv Nexus is van start gegaan!
Lijkt het jou wat om een bestuursfunctie te bekleden in onze prachtige vereniging? Solliciteer dan vanaf nu op een plek in het nieuwe bestuur van Nexus.

Mail jouw CV, gewenste functie en motivatie waarom jij hiervoor geschikt bent naar sollicitatie@svnexus.nl

Benieuwd naar de verschillende functies binnen het bestuur? Kom dan vrijblijvend langs op 17 april 14:00 – 15:00 in de BK Studio of 18 april 19:00 – 20:00 in Cafe van Buren bij het bestuursinteresse moment. Hier kan jij de huidige bestuursleden al jouw vragen stellen!

De sollicitaties sluiten op 8 mei, waarna in dezelfde week de sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen