Algemene Ledenvergadering + Maandelijkse borrel

Datum en tijd
13 jun. 2023 19:00 - 23:55

Lieve Nexisten💙🧡,

Wij nodigen jullie uit voor onze derde algemene ledenvergadering. In deze ALV zal het kandidaatsbestuur zichzelf aan jullie voorstellen. Na de stemming van het kandidaatsbestuur zal het Ve bestuur het concept beleidsplan voorleggen.

De inloop begint om 19:00 in de basement bij 3G, waarna we om 19:30 zullen starten met de ALV! Zien wij jou ook op dinsdag 13 juni?

🕘 19:00

📅 13 juni

📍 Basement 3G

Na afloop van de ALV duiken we gezellig weer BAR2 in voor onze maandelijkse borrel.

Heb je even genoeg van al dat nette volwassen gedoe in je leven? Dan hebben we daar voor één avondje de oplossing voor, we gaan namelijk terug naar de kindertijd! En hoe doen we dat? Door lekker te kliederen op elkaars witte T-shirt met stiften! Dus trek een oud wit T-shirt aan naar de borrel, of koop er een bij ons. En hopelijk kom je binnen met een leeg wit T-shirt en ga je weg met een T-shirt vol mooie herinneringen!🍻

Als je een T-shirt bij ons koopt, graag in de opmerking je maat zetten.

Dus meld je snel aan!

🕘20:30

🗓️ 13 juni

📍BAR2