Vertrouwenspersonen

Lieve Nexisten💙🧡,

Bij deze willen wij jullie introduceren aan onze vertrouwenspersonen Jort en Isa. Bij Jort en Isa kun je terecht met dingen waar jij in of buiten jouw studie tegenaan loopt. Zij zullen jou dan ondersteunen in jouw situatie en proberen te helpen om deze op te lossen. Mocht de situatie zich voor doen dat het complexer wordt, zal er connectie worden gelegd tussen jou en de vertrouwenspersoon van de HAN. Hier zijn de gegevens van Jort en Isa zijn te vinden. En zullen zij hieronder zich nog kort voorstellen.

Jort Mathijssen: +31 624633154

Isa Londar: +31 636074036

Jort Mathijssen

Hallo lieve Nexisten!
Ik ben Jort, en ik heb de eer om dit jaar als vertrouwenspersoon voor studievereniging Nexus actief te zijn. Als tweedejaars, hou ik van een goede dosis gezelligheid en een vlot gesprek. Als er ooit iets is waar je mee zit, aarzel dan niet om contact met me op te nemen of me aan te spreken. Ik sta altijd klaar om te luisteren en te helpen.
Samen maken we er een geweldig jaar van!

WhatsApp_Image_2023-10-11_at_16.27.09.jpeg
WhatsApp_Image_2023-10-11_at_16.27.51.jpeg

Isa Londar

Heeii Lieve Nexisten!
Ik ben Isa, en dit jaar zet ik me met veel plezier in als vertrouwenspersoon voor onze studievereniging Nexus. Zelf ben ik al 3 jaar een enthousiast lid van Nexus en heb ik samen met jullie vele prachtige momenten mogen beleven.
Als je ooit ergens mee zit of gewoon zin hebt om gezellig bij te kletsen, aarzel dan niet om contact met me op te nemen. Jort en ik zijn altijd beschikbaar om naar je te luisteren en met je te praten.
Laten we er samen een fantastisch jaar van maken!