Word partner

Why Nexus?

Nexus betekent verbinding. Dit tekent ons omdat wij staan voor een sterke verbinding tussen Bedrijfskundestudent, onderwijs en werkveld. We gaan hierin verder waar de opleiding stopt door onze leden een uniek pakket aan extra-curriculaire activiteiten aan te bieden.

Deze activiteiten organiseren wij vaak in samenwerking met organisaties uit het bedrijfskunde-werkveld. Zij delen bijvoorbeeld hun kennis op een training of presenteren zichzelf als toekomstige werkgever op een stage- of banenmarkt. Zo ontstaat er verbinding tussen (ex-)bedrijfskundestudenten en het werkveld, wat direct bijdraagt aan de persoonlijke ontwikkeling van onze leden en alumni. Zij maken namelijk in een unieke setting kennis met actuele thema’s of met de carrièremogelijkheden die zij hebben als bedrijfskundige.

Word partner

Een partnerschap met Nexus biedt u de mogelijkheid om uw organisatie te etaleren aan een club enthousiaste studenten bedrijfskunde.

Waarom HAN-bedrijfskunde?

De vier pijlers binnen onze opleiding zijn verandermanagement, procesmanagement, kwaliteitsmanagement en HR; onmisbare kennisgebieden in elke moderne organisatie. Als bedrijfskundigen worden we ook opgeleid om de organisatie en haar omgeving holistisch te analyseren. Deze vaardigheid wordt steeds belangrijker nu technologische ontwikkelingen elkaar rap opvolgen en organisaties geacht worden om steeds sneller te innoveren.

Bovendien leren wij door te doen; eenmaal afgestudeerd beschikken onze bedrijfskundestudenten over vier jaar aan projectervaring bij externe opdrachtgevers. Dit zorgt ervoor dat wij de stap naar het echte werk snel zetten.

Wat bieden wij?

In de eerste plaats bieden wij u de mogelijkheid om in samen met ons een event te verzorgen. Zo’n sessie is natuurlijk een interactieve mogelijkheid om uw organisatie te presenteren aan potentiële stagiairs en starters. Daarnaast is het ook mogelijk om uw bedrijfsinformatie te delen op onze sociale kanalen. Meer informatie hierover vindt u in onze partnerbrochure die onderaan deze pagina te downloaden is.

Onze ambities op formeel gebied zijn groot en hierom we staan altijd open voor interessante samenwerkingsverbanden. Dus wilt u na het lezen van onze brochure meer weten over Nexus, bedrijfskunde of de samenwerkingsmogelijkheden? Neem dan vooral contact met ons op via extern@svnexus.nl.